Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Eκτραχύνεται.

Αγαπητοί μου,
Η κατάσταση της Ελληνικής Κοινωνίας "εκτραχύνεται" με γεωμετρική πρόοδο. Οι "πονηροί" τραπεζίτες ντόπιοι και παγκόσμιοι, έχουν καταστήσει δέσμιες και τις τρείς εξουσίες (Νομοθετική Εκτελεστική Δικαστική) καθώς και τα ΜΜΕ. Και αλωνίζουν φτωχοποιόντας και εξαφανίζοντας άτομα, κοινωνίες, λαούς, έθνη. Ο έλεγχος του χρήματος είναι το μέσον πλήρους ελέγχου. Ο ρόλος του πολίτη είναι να ασκεί το δικαίωμα του που είναι ΝΑ ΑΣΚΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ, στις χρηματοικονομικές διαδικασίες, που δέον να είναι διαυγείς και φιλικές προς το συμφέρον του πολίτη. Άρα λοιπόν φίλοι και φίλες μου, να αφήσουμε τις "πολιτικάντικες κορώνες", και να επικεντρωθούμε μόνο στον έλεγχο της "πορείας του χρήματος", καθένας από το "μετερίζι" του και μόνο έτσι θα έχουμε ελπίδα βελτίωσης της ζωής.

Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Gerovital H3

It was developed in Romania by Ana Aslan (January 1, 1897 – May 20, 1988). The main active ingredient is the well-known local anesthetic procaine hydrochloride, (often referred to by the old brand name, Novocaine). It also contains small amounts of benzoic acid, potassium metabisulfite and disodium phosphate which are said to be important in the formulation, rendering it more effective by "stabilizing" it. Some advocates acknowledge that despite the stabilizers, the procaine in Gerovital H3 breaks down rapidly into DMAEand PABA, but ascribe the beneficial effects to these breakdown products.

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Μίζερες Εξαγγελίες!

Όπως πάντα "μίζερη" υλοποίηση εξαγγελιών. 
Είπε ο Σαμαράς: Δωρεάν Ιντερνετ σε όλη την Ελλάδα. (Δεν είπε ότι θα έχει περιορισμούς και θα τρέχει σαν ΧΕΛΩΝΑ!). Μικρό δείγμα "ΛΑΙΚΙΣΜΟΫ".

Αποτέλεσμα εάν εγκατασταθεί το σύστημα και είναι λειτουργικό:

1.Οι πολίτες θα μπορούν να συνδέονται για χρονικό διάστημα 30 λεπτών, υπό την προϋπόθεση ότι βρίσκονται σε απόσταση 20 μέτρων από το σημείο πρόσβασης για εσωτερικούς χώρους, και σε απόσταση 100 μέτρων για τα εξωτερικά σημεία. 

2.Κάθε σημείο θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί περίπου 40 έως 50 χρήστες ταυτόχρονα οι οποίοι θα μπορούν:

3.-Να έχουν απλή πρόσβαση στο διαδίκτυο αλλά με περιορισμούς για ακατάλληλο περιεχόμενο, streaming αρχείων κλπ, καθώς και περιορισμό στην ταχύτητα η οποία κατά μέγιστο θα είναι 1 εως 1,5 Mbps.

4.-Να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες της περιοχής και της πόλης

5.-Να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες από το δήμο.

Ερώτημα: Πως θα γίνει η ανάθεση - συντήρηση και με τι κόστος ; 

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Θεία Λειτουργία σε άδειο Ιερό Ναό.

Θεία Λειτουργία σε άδειο Ιερό Ναό

Posted: June 18, 2014 at 9:10 am, Last Updated: 
theia-leitourgia-se-adeio-nao
Μια εικόνα αξίζει όσο 1000 λέξεις λέει μια κινέζικη παροιμία και στην περίπτωση αυτή ταιριάζει απόλυτα. Στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου των Σκλάβων στη Τρίπολη στη Λιβύη ο ιερέας έκανε την Θεία Λειτουργία σε εντελώς άδειο Ιερό Ναό με παρέα μόνο τα στασίδια και τις εικόνες. Η εικόνα αυτή παρουσιάζει στο 100% τον διωγμό και τον φόβο των χριστιανών στη Λιβύη που δεν μπορούν να πάνε στην Θεία Λειτουργία. Οι φωτογραφίες είναι από τον Ιάσονα  Αθανασιάδη μέσα από τον λογαριασμό του στο facebook.  Δείτε τι έγραψε ο ίδιος
«Father Chrysostomos performs a service before a completely empty church in Tripoli, Libya. Following three years of instability and targeted killings by armed, fundamentalist groups, many Christians have fled Libya».
Εμείς να πούμε συγχαρητήρια στον ιερέα που είναι ζωντανό παράδειγμα πίστεως και αληθινής αφοσίωσης  στον Θεό.
Θεία Λειτουργία σε άδειο Ιερό Ναό
Θεία Λειτουργία σε άδειο Ιερό Ναό
O  Ιάσων Αθανασιάδης είναι δημοσιογράφος – ερευνητής, ο οποίος έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα θέματα των αραβικών χωρών και συνεργάζεται με το BBC και άλλα διεθνή μέσα ενημέρωσης
Αυτές οι εικόνες είναι να μας αφυπνίσουν όλους να γυρίσουμε στον Θεό γιατί αργά ή γρήγορα κι εμείς θα έχουμε διωγμό χειρότερο από αυτόν της Συρίας και της Λιβύης.
pyramisnews.gr

Σπορείο.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ   ΣΠΟΡΕΙΟΥ

Χρειαζόμαστε:
* καλό φυτόχωμα για το σπορείο
* κύπελλα πλαστικά (του νερού) ή φυτοδοχεία του εμπορείου
* καφάσια μαναβικής (ρηχά)
* νάιλον (ή άλλο υλικό) για σκέπασμα
* παραδοσιακούς σπόρους


Τα κυπελλάκια που έχουμε, τα τρυπάμε σε 3-4 σημεία στη βάση τους, για να φεύγει το νερό και να αερίζονται.Επίσης, αν κάνουμε καφάσι με χώμα, βάζουμε το νάιλον κάτω και το τρυπάμε. (Τις τρύπες τις κάνουμε με πυρωμένο καρφί).Γεμίζουμε τα κυπελλάκια με χώμα, ελαφρώς πατημένο και σε ύψος τρία δάχτυλα πριν γεμίσει.
Ποτίζουμε το χώμα , βάζουμε τούς σπόρους, τους σκεπάζουμε και ξανα ποτίζουμε ελαφριά. Οι σπόροι είναι σε τόσο βάθος στο χώμα όσο και το ύψος τους. Δηλαδή τους  σπόρους της ντομάτας ίσα-ίσα τους σκεπάζουμε, ενώ  τους σπόρους του κολοκυθιού τους βάζουμε 2-3 εκατοστά στο χώμα.
Αν οι σπόροι είναι μικροί (π.χ. ντομάτα) σε κάθε κύπελλο βάζουμε 4-5 σπόρους, ενώ αν είναι μεγάλοι (π.χ. κολοκύθι) βάζουμε 2-3 σπόρους.
Ο χρόνος ζωής των σπόρων είναι γενικά 4 χρόνια ( όπως τα φασόλια), ενώ κάποιοι σπόροι (όπως η   ντομάτα και η  μελιτζάνα) αντέχουν 1 με 2 χρόνια.Είναι καλό όμως κάθε χρόνο να ανανεώνουμε τους σπόρους.Τα κύπελλα τα βάζουμε σε καφάσια για εύκολη μεταφορά.
Αν κάνουμε σπορείο σε καφάσι  ακολουθούμε τα ίδια βήματα που κάναμε και στα κύπελλα.
Τα φυτά μας θέλουν άμεσο ηλιακό φως, για να μεγαλώσουν και να δυναμώσουν.
Το χώμα πρέπει να είναι πάντα ελαφριά βρεγμένο.

Μεγάλωμα των φυτών

Το σπορείο θέλει ζεστό μέρος, όταν έχει κρύο και αν το έχουμε έξω το σκεπάζουμε το βράδυ.Κάποια φυτά βγαίνουν γρήγορα (π.χ. ντομάτα 10-15 ημέρες) ενώ κάποια άλλα βγαίνουν αργά(π.χ. πιπεριά 20-30 ημέρες).Ανάλογα με το ύψος του φυτού και το “ψήσιμο”, μεταφυτεύουμε σε χώρο καλά προετοιμασμένο.
Γενικά
Οι ντόπιες ποικιλίες έχουν προσαρμοσθεί καλύτερα στις συνθήκες που υπάρχουν, στο πέρασμα των χρόνων και γι’ αυτό έχουν καλύτερη ποιότητα και απόδοση.
Δεν χρειάζεται υπερβολή στο νερό, καλύτερα να παρατηρούμε το μεγάλωμα των φυτών για να καταλάβουμε την φροντίδα που χρειάζονται.

Άντε και το φτιάξαμε το ΣΠΟΡΕΙΟ μας, πότε θα… φυτέψουμε;


Αποστάσεις για “σωστό” φύτεμα.

Ήρθε η ώρα της συγκομιδής ΣΠΟΡΩΝ.

Βασικές οδηγίες για τη συγκομιδή σπόρων

Αν θέλετε να συγκομίσετε σπόρους, αφήστε, τους πρώτους καρπούς να ωριμάσουν κανονικά π.χ. την πρώτη ντομάτα, τα πρώτα φασόλια κλπ. Οι πρώτοι καρποί παίρνουν τους περισσότερους χυμούς του φυτού και έχουν τα καλύτερα χαρακτηριστικά της ποικιλίας. Είναι καλό να συλλέγουμε σπόρους και από τη μέση της καλλιεργητικής περιόδου και από το τέλος. Γιατί αν συλλέγουμε μόνο από την αρχή θα οδηγηθούμε σε πρώιμες ποικιλίες. Για φυτά με σπόρους που ωριμάζουν και ξηραίνονται πάνω στο φυτό, όπως το καλαμπόκι, τα φασόλια, τα μπιζέλια, τα μαρούλια, τα κουκιά, κλπ. συγκεντρώστε μόνο τους σπόρους που έχουν ωριμάσει εντελώς. Το φυτό μπορεί να έχει αρχίσει να πεθαίνει προτού οι σπόροι είναι έτοιμοι για συλλογή. Κάντε τη συγκομιδή όταν οι σπόροι είναι ξεροί (όχι υγροί από την πρωινή δροσιά ή μετά από βροχή), μαζέψτε τους σπόρους λίγο πριν οι πρώτοι σπόροι αρχίσουν να σκάζουν και να πέφτουν στο έδαφος, όπως γίνεται με τα δημητριακά ή όταν ο λοβός γίνει καφέ και εύθραυστος όταν πρόκειται για φασόλια.
Για ν’ αποφύγετε όμως τους μύκητες, είναι καλύτερα να μαζεύετε συνέχεια τους σπόρους προς το τέλος της καλλιέργειας του φυτού, έτσι ώστε οι ώριμοι σπόροι να μη μένουν στο φυτό για πολύ καιρό.
Για τα φυτά με σαρκώδη καρπό, όπως κολοκύθες, πεπόνια, κ.ά. να είστε υπομονετικοί. Μαζέψτε μόνο τους ώριμους καρπούς. Το φυτό μπορεί να είναι εντελώς νεκρό ως την ώρα που θα είναι έτοιμο για συγκομιδή. Τις κολοκύθες τις αφήνουμε ένα μήνα αφού ωριμάσουν και μετά τις κόβουμε για να πάρουμε το σπόρο τους. οι κολοκύθες δεν μαλακώνουν αλλά, συνεχίζουν να ωριμάζουν για λίγους μήνες αφού κοπούν από το βλαστό.
Για να συλλέξετε σπόρους μελιτζάνας κόψτε τους ώριμους καρπούς και αφήστε τους να μαλακώσουν τόσο που να μην τρώγονται πια. Για να επιταχύνεται τη διαδικασία μπορείτε να χαράξετε τη σάρκα της μελιτζάνας σε τέσσερα σημεία, έτσι ώστε να αρχίσει να σαπίζει πιο γρήγορα.Οι σπόροι είναι έτοιμοι για συγκομιδή όταν διαχωρίζονται εύκολα από τη σάρκα, όταν τους τρίβετε κάτω από νερό. Παράδειγμα, μαζέψτε όλους τους σπόρους και τη σάρκα σ’ ένα μεγάλο δοχείο ή κουβά με νερό και απελευθερώστε τους σπόρους με τα δάχτυλά σας.
Συνήθως οι ώριμοι και υγιείς σπόροι βυθίζονται, αν όμως οι σπόροι που επιπλέουν δείχνουν καλύτεροι από αυτούς που βυθίστηκαν ίσως τα πράγματα να είναι ανάποδα για το φυτό σας. (Μερικές φορές οι καλοί σπόροι κολοκύθας μπορεί να επιπλέουν ενώ οι νεκροί βυθίζονται). Αυτό διευκολύνει πολύ τον καθαρισμό των σπόρων απλά τρίψτε για να φύγει η σάρκα από τους καρπούς από το πάνω μέρος. Μετά προσθέστε καθαρό νερό, στριφογυρίστε το και πετάξτε αυτό το νερό. Συνεχίστε με λίγα ακόμη πλυσίματα μέχρι να απομείνουν μόνο οι σπόροι στον πάτο. Στραγγίστε τους και στεγνώστε τους αμέσως.
Με παρόμοιο τρόπο μπορείτε να καθαρίσετε τους σπόρους από το αγγούρι, με τη διαφορά ότι το αγγούρι δεν χρειάζεται να σαπίσει αρκεί να έχει ωριμάσει καλά. Προσέξτε ότι οι σπόροι δεν πρέπει να μείνουν για πολύ μέσα στο νερό γιατί μπορεί να απορροφήσουν υγρασία, να φουσκώσουν και ν’ αρχίσουν να βλασταίνουν. Μερικοί σπόροι ωφελούνται από περίοδο «ζύμωσης» μέσα στο νερό πριν τους καθαρίσετε από τον καρπό. Στην τομάτα π.χ. αυτή η επεξεργασία λέγετε ότι μειώνει τις πιθανότητες για κάποιες ασθένειες που προσβάλλουν τον καρπό κατά τη περίοδο της βλάστησης.
Για να συλλέξετε σπόρους ντομάτας κόψτε τους ώριμους καρπούς στη μέση, αφαιρέστε το ζελατινώδες υγρό με τους σπόρους και βάλτε το μέσα σ’ ένα σουρωτήρι τσαγιού. Ξεπλύνετε με άφθονο νερό και τρίψτε απαλά με τα χέρια σας τη ζελατίνη. Απλώστε τους σπόρους σε λαδόκολλα για να στεγνώσουν.
Για να συλλέξετε σπόρους πιπεριάς αφήστε τον καρπό πάνω στο φυτό ωσότου κοκκινίσει (άσχετα από την ποικιλία).Στις πιπεριές προτείνεται να συλλέγουμε από το δεύτερο καρπό και μετά. Κόψτε τον καρπό και αφαιρέστε τη σάρκα του. Τρίψτε ελαφρά τους σπόρους ώστε να διαχωριστούν και απλώστε τους σε λαδόκολλα να στεγνώσουν.
Για το αντίδι ξεπατώστε το και βρέξτε το 2-3 φορές με το ποτιστήρι από βραδύς πολύ καλά. Το πρωί πριν στεγνώσει τελείως τινάξτε το και λιχνίστε το στον αέρα.
Για να πάρουμε σπόρους από το καρότο, το ρεπάνι, τον μαϊντανό, το λάχανο, το κουνουπίδι, το μπρόκολο, τον άνηθο, το σέλινο, αφήνουμε ορισμένα φυτά να ωριμάσουν κανονικά και τα κρατάμε χωρίς να τα κόψουμε γιατί τον δεύτερο χρόνο θα μας δώσουν σπόρο.

Πως θα αποθηκεύσουμε τους ΣΠΟΡΟΥΣ ΜΑΣ;;;

Ξήρανση των σπόρων.
Βεβαιωθείτε ότι οι σπόροι είναι εντελώς στεγνοί πριν τους αποθηκεύσετε. Αυτό επιτυγχάνεται καλύτερα αργά και σταθερά. Μετά τον καθαρισμό αφήστε τους σπόρους για μια εβδομάδα σ’ ένα ξηρό και καλά αεριζόμενο μέρος.
Βασικές αρχές που πρέπει να έχετε υπόψη σας.
Αφού στεγνώσουν οι σπόροι, να μην τους εκθέσετε σε υγρασία. Η εσωτερική υγρασία (όταν συσκευάζονται) είναι επικίνδυνη για τους αποθηκευμένους σπόρους. Αποφεύγετε την υπερβολική ξήρανση, γιατί συνήθως είναι πολύ απότομη και μπορεί να καταστρέψει το έμβρυο. Οι θερμοκρασίες πάνω από 38ο C μπορούν να προξενήσουν βλάβες στο σπόρο. Ανακατέψτε τους απλωμένους σπόρους μια φορά τη μέρα για να βεβαιωθείτε ότι θα στεγνώσουν ομοιόμορφα. Οι αποξηραμένοι σπόροι σπάνε αντί να λυγίζουν. Μετά αποθηκέψτε τους
σπόρους σε πάνινα σακουλάκια, μεταλλικά δοχεία, σε γυάλινα δοχεία ή αεροστεγή δοχεία, με κατάλληλες ετικέτες που να προσδιορίζουν τον σπόρο και τη χρονολογία της συγκομιδής.Αν συσκευάσετε τους σπόρους σε γυάλινα ή μεταλλικά δοχεία, μπορείτε να προσθέσετε μέσα σ’ ένα τούλι μια ποσότητα ασβέστη για να συγκρατεί την υγρασία και να εμποδίζει την ανάπτυξη εντόμων.
Αποθηκέψτε σ’ ένα δροσερό και ξηρό μέρος. Η υγρασία είναι ο πιο αρνητικός παράγοντας για τη βιωσιμότητα των σπόρων. Οι σπόροι μπορούν να επιβιώσουν στην έρημο πολύ περισσότερο απ’ ότι σ’ ένα δροσερό αλλά υγρό περιβάλλον. Για ν’ αποθηκεύσετε σπόρους σ’ ένα ράφι τους σπιτιού σας θα πρέπει η θερμοκρασία να είναι κάτω από 18ο C και ο χώρος να είναι προστατευμένος από υγρασία.

Μέση διάρκεια και χρόνος βλάστησης λαχανικών


Επίλογος

Σας φάνηκαν δύσκολα; Πόσο δυσκολότερα πράγματα κάνετε στη ζωή σας; Μια ΑΠΟΦΑΣΗ είναι όλα. Οσο μένουμε στη μιζέρια κι αφήνουμε άλλους να ορίζουν τις τύχες μας φοβισμένοι, μην περιμένετε “τα καλύτερα”. Πάρτε τη ΖΩΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ! ΕΧΕΤΕ ΔΥΝΑΜΗ!

Ευχαριστούμε και πάλι θερμά το peliti.gr και το ftiaxno.gr για τις πληροφορίες που αντλήσαμε από εκεί, για τη δημιουργία της αναδημοσίευσης!

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

16,2 δισ. ευρώ.Η μεγαλύτερη κλοπή στην σύγχρονη ιστορία του νέου ελληνικού κράτους.

"Σφυρίζει αδιάφορα" η κυβέρνηση για την τρομακτική αποκάλυψη που έκανε χθες η Τράπεζα της Ελλάδος ότι τα  16,2 δισ. ευρώ που "κουρεύτηκαν" από τα αποθεματικά των Ταμείων προκειμένου να ολοκληρωθεί το PSI τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2012, τελικά επρόκειτο για την μεγαλύτερη κλοπή στην σύγχρονη ιστορία του νέου ελληνικού κράτους.
Γιατί;
Γιατί τα αποθεματικά των Ταμείων ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να περιληφθούν στο PSI γιατί κρίθηκαν ως ... "ενδοκυβερνητικό χρέος", λέει σήμερα η Τράπεζα της Ελλάδος! Αποτέλεσμα: Δεν μέτρησαν καθόλου στην μείωση του χρέους της χώρας τις οικονομίες των ασφαλισμένων που άρπαξαν από τα ταμεία τους (δείτε παρακάτω τον πίνακα και ... κλάψτε)!
Εκτός αυτού, δεν υπάρχει κανένας νόμος που να νομιμοποιεί το "κούρεμα" στα Ταμεία αφού ο νόμος αφορά μόνο το oμόλογα που "κουρεύθηκαν" για να ολοκληρωθεί το PSI!
Ούτε αυτό έγινε, ούτε νόμος υπάρχει και τα Ταμεία καταστράφηκαν!
Δηλαδή το κράτος υποδύθηκε έναν χαρακτήρα που βλέπουμε σε μερικές ελληνικές ταινίες, όπου το λαμόγιο που έχει δανειστεί διάφορα ποσά από συγγενείς και φίλους υποδύεται τον άρρωστο για να του χαρίσουν τα δανεικά και μετά ... πίνει υγιέστατος εις υγείας των κορόϊδων!
Και το ερώτημα είναι: Οταν ανάγκαζαν τα Ταμεία να συμμετάσχουν στο PSI  δεν γνώριζαν ότι επρόκειτο για ενδοκυβερνητικό χρέος και δεν "μέτραγε" στο PSI; Φυσικά και το ήξεραν (οι Λ.Παπαδήμος, πρωθυπουργός, Ε.Βενιζέλος υπουργός Οικονομικών κλπ). Αλλά το έκαναν απλά για να κλέψουν 16,2 δισ. από τα Ταμεία...
Όπως αναφέρεται στο βιβλίο της Τράπεζας της Ελλάδος η συνολική μείωση του χρέους κατά 137,9 δισ. ευρώ που επιτεύχθηκε με το PSI του Φεβρουαρίου του 2012 και την επαναγορά ομολόγων το Δεκέμβριο του ίδιου έτους, το καθαρό όφελος ήταν μόλις 51,2 δισ. ευρώ!
Αυτό οφείλεται στην ιδιομορφία της διαδικασίας του PSI, στις πρόσθετες ανάγκες δανεισμού που δημιούργησαν οι ίδιες οι διαδικασίες (ανακεφαλαιοποίηση τραπεζών), καθώς και στην ανάγκη χρηματοδότησης των ελλειμμάτων του προϋπολογισμού.
Οπως αναφέρεται στο βιβλίο της ΤτΕ, το ύψος των παλαιών δανείων (ομολόγων) προς τους ιδιώτες επενδυτές μειώθηκε το Φεβρουάριο κατά 106 δισ. ευρώ περίπου.
Επίσης, με την επαναγορά χρέους το Δεκέμβριο του 2012, το χρέος μειώθηκε περαιτέρω κατά 31,9 δισ. ευρώ, δηλαδή συνολικά κατά 137,9 δισ. ευρώ.
Ομως, τονίζεται στο βιβλίο της ΤτΕ, το καθαρό όφελος από την αναδιάρθρωση του χρέους μετριάστηκε σημαντικά, κυρίως λόγω:
  • 1. Της ανάγκης για ανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών τραπεζών με έκδοση νέου χρέους (ύψους 41 δισ. ευρώ εντός του 2012).
  • 2. Του δανεισμού ύψους 11,3 δισ. ευρώ για την επαναγορά χρέους (το Δεκέμβριο).
  • 3. Του γεγονότος ότι η μείωση της αξίας των ομολόγων που διακρατούσαν τα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία ή άλλοι φορείς (ύψους 16,2 δισ. ευρώ) δεν οδήγησε σε μείωση του χρέους, επειδή επρόκειτο για ενδοκυβερνητικό χρέος.
  • 4. Του δανεισμού 4,5 δισ. ευρώ για την παροχή ομολόγων του EFSF στα ασφαλιστικά ταμεία ως αντισταθμιστικού οφέλους έναντι της μείωσης των απαιτήσεων που υπέστησαν.
  • 5. Της ανάγκης για δανεισμό 11,9 δισ. ευρώ για την κάλυψη του ελλείμματος του 2012 (συμπεριλαμβανομένης της πληρωμής δεδουλευμένων τόκων το Φεβρουάριο, αλλά όχι και της επίπτωσης από τη στήριξη τραπεζικών ιδρυμάτων).
  • 6. Της ανάγκης κάλυψης λοιπών υποχρεώσεων του Δημοσίου (π.χ. πληρωμές στον ΕΜΣ, πληρωμές παλαιών οφειλών κ.λπ.) συνολικού ύψους 1,9 δισ. ευρώ.
Στο πλαίσιο αυτό το καθαρό τελικό αποτέλεσμα όλων των συναλλαγών ήταν η μείωση του χρέους εντός του 2012 μόνο κατά 51,2 δισ. ευρώ, σημειώνει η ΤτΕ.
Συνολικά, οι απώλειες αποθεματικών αφορούν 208 ταμεία και φορείς ασφάλισης. Οι υψηλότερες καταγράφονται στο Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών του Δημοσίου (1,1 δισ. ευρώ). Τεράστιο «φέσι» έχουν υποστεί επίσης ο κλάδος επικούρισης των εργαζομένων στα εμπορικά καταστήματα (455.000.000 ευρώ), το Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΕΑΔΥ - 376.000.000 ευρώ), το Ταμείο των Δημοσιογράφων (342.000.000 ευρώ), το Ταμείο των Νομικών (320.000.000 ευρώ).
 
Τα 10 Ταμεία με τις μεγαλύτερες απώλειες λόγω PSI
1) ΕΤΑΑ (Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών του Δημοσίου): 1,1 δισ. ευρώ.
2) ΤΕΑΙΤ (Υπάλληλοι Εμπορικών Καταστημάτων): 455.000.000 ευρώ.
3) ΤΕΑΔΥ (Επικουρικό Δημοσίων Υπαλλήλων): 376.000.000 ευρώ.
4) ΕΤΑΠ ΜΜΕ (Προσωπικό εφημερίδων Αθήνας): 342.000.000 ευρώ.
5) ΕΤΑΑ (Ταμείο Νομικών): 320.000.000 ευρώ.
6) ΤΕΑΙΤ (Επικουρικό Ασφαλιστών): 296.000.000 ευρώ.
7) ΟΠΑΔ (Περίθαλψη Ασφαλισμένων Δημοσίου): 288.000.000 ευρώ.
8) ΤΕΑΔΥ (Τομέας επικουρικής ασφάλισης): 239.000.000 ευρώ.
9) ΕΤΑΤ (Ενιαίος Φορέας Ασφάλισης Τραπεζοϋπαλλήλων): 214.000.000 ευρώ.
10) ΤΑΥΤΕΚΩ (Τομέας Ασθένειας Τραπεζοϋπαλλήλων Πίστεως, Γενικής): 190.000.000 ευρώ.
 
Όμως το "μάτωμα" δεν περιορίζεται μόνο σε αυτά τα ποσά.
 
14 δισ. από το PSI, 600 εκ. από τους τόκους, 6 δισ. από τη μείωση μισθών. Oι ανύπαρκτες εισφορές υπερβαίνουν πλέον τα 13 δισ. ευρώ
 
Στο εκρηκτικό μείγμα που προκαλεί η μείωση των εσόδων και η αύξηση των χρεών των ασφαλιστικών ταμείων, προστίθεται η δραματική συρρίκνωση της περιουσίας τους που απειλεί να φέρει να φέρει νέα μείωση στις συντάξεις.
 
Eίναι χαρακτηριστικό ότι από το 2010, και ειδικότερα μετά το καλοκαίρι του 2012, τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων έχουν περιοριστεί ενώ οι συνολικές απώλειες που έχουν υποστεί ξεπερνούν τα 38 δισ. ευρώ.
 
Υπενθυμίζεται ότι ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Μητρόπουλος στην ερώτησή του στις 17 Ιουλίου 2012 προς τους υπουργούς Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και Οικονομικών είχε επισημάνει ότι «μέχρι σήμερα δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για το ύψος του κουρέματος των αποθεματικών των ταμείων Κύριας Σύνταξης, των Επικουρικών Ταμείων, των Ταμείων Πρόνοιας καθώς και των διαφόρων Μετοχικών Ταμείων ή Ταμείων Αλληλεγγύης, που οι καταθέσεις τους -αναγκαστικά κατατεθειμένες και διαχειριζόμενες από την Τράπεζα της Ελλάδος- υπέστησαν μειώσεις έως πλήρους εξαφάνισης εν μία νυκτί με τη στιγμιαία μετατροπή, ακόμη και των κεφαλαίων κίνησης τους, σε ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου και το αναγκαστικό κούρεμα τους εν αγνοία των Διοικήσεων και των μελών τους
 
Δείτε τους πίνακες:


Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr
 

Παρασκευή και 13


Η Παρασκευή και 13 είναι μια μέρα που έχει συνδεθεί με τους χειρότερους αστικούς μύθους και τη δεισιδαιμονία, ειδικά στις αγγλοσαξωνικές χώρες, τις ισπανόφωνες και τη Γερμανία.
Είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της προκατάληψης ότι σε αυτές τις χώρες ακόμη και σήμερα πολλά κτήρια δε διαθέτουν 13 όροφο ενώ πολλοί δρόμοι δεν έχουν τον αριθμό 13.
Η επικρατέστερη άποψη λέει ότι ο μύθος προέρχεται από το γεγονός ότι ο δέκατος τρίτος μαθητής του Χριστού ήταν ο Ιούδας.
Η Παρασκευή και 13 θεωρείται δυσοίωνη ίσως επειδή τέτοια μέρα σταυρώθηκε ο Χριστός.
Για τους μουσουλμάνους όμως είναι γρουσούζικη, επειδή ο Αδάμ και η Εύα έφαγαν τον απαγορευμένο καρπό την Παρασκευή.
Πολλοί θεωρούν πως ο μύθος γεννήθηκε με την απόφαση του Πάπα να εκδώσει διάταγμα για τη σύλληψη και θανάτωση των ναϊτών ιπποτών. Το διάταγμα εκδόθηκε σε συνεννόηση με τον βασιλιά της Γαλλίας Φίλιππου του Δ΄, Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 1307.
Στη σφαίρα των μύθων της Παρασκευής και 13 ανήκουν και τα εξής: η αποστολή της NASA, Απόλλων 13 με προορισμό το Φεγγάρι, εκτοξεύθηκε στις 13:13, ενώ μετά από τα σοβαρά προβλήματα που παρουσιάστηκαν, η αποστολή διακόπηκε στις 13 Απριλίου.
Παρασκευή επίσης ήταν η καθιερωμένη εκτέλεση κρατουμένων στην αρχαία Ρώμη. Όταν το όνομα ενός ατόμου έχει δεκατρία γράμματα θεωρείται ότι έχει την τύχη του διαβόλου (Jack the Ripper, Charles Manson, κτλ.).
Προσοχή ζητούν οι Βρετανοί επιστήμονες
Επιστήμονες από τη Βρετανία έκαναν έρευνα με τίτλο: «Πόσο κακή για την υγεία σου, είναι η Παρασκευή και 13;».
Η συγκεκριμένη έρευνα βγήκε στη δημοσιότητα το 1993 στο επιστημονικό περιοδικό Medical Journal και είχε ως στόχο να αποτυπώσει τη σχέση μεταξύ της υγείας, της συμπεριφοράς και της δεισιδαιμονίας σχετικά με την Παρασκευή και 13 στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι ερευνητές συνέκριναν τα ποσοστά των ατυχημάτων με αυτοκίνητο σε δύο διαφορετικές ημέρες - Παρασκευή 6 του μηνός και Παρασκευή και 13 - σε μία περίοδο μερικών χρόνων.
 Η διαπίστωση των επιστημόνων ήταν πως την ημέρα εκείνη, μειώνονταν ο αριθμός των ατόμων, που επέλεγαν το αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις τους, ωστόσο, ο αριθμός των εισαγωγών στα νοσοκομεία εξαιτίας αυτοκινητιστικών δυστυχημάτων, ήταν σαφώς μεγαλύτερος.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Ενκοίμιση.

Αμερικανός αρχαιοελληνιστής θεραπεύει αρρώστους στα Ασκληπιεία της Κρήτης

Αμερικανός  αρχαιοελληνιστής θεραπεύει αρρώστους στα Ασκληπιεία της Κρήτης
Όταν η Ιατρική έχει πει την τελευταία της λέξη,  όταν η ψυχοθεραπεία έχει απαλύνει την πληγή χωρίς να την κλείσει, πολλοί στρέφονται στον Θεό περιμένοντας ένα θαύμα. Αμερικανοί βετεράνοι του Πολέμου αλλά και  πάσχοντες από βαριές σωματικές ασθένειες αναζητούν αυτό το θείο άγγιγμα  στην Κρήτη. Ο Άγιος και Θεραπευτής  που επικαλούνται είναι ο αρχαίος  Έλληνας Θεός, ο  Ασκληπιός.
Ο δόκτωρ Edward Tick , γνωρίζοντας την κλασσική θεωρία του Φρόυντ για την ερμηνεία των ονείρων, τις διδαχές του Γιουνγκ για το συλλογικό ασυνείδητο και όλες τις σύγχρονες πρακτικές για την ομαδική  θεραπεία (group therapy) παρατήρησε ότι κάτι  έλειπε. Οι νευρώσεις «επιδιορθώνονταν» αλλά το βαθύτερο τραύμα δεν έκλεινε.
1
Ο δόκτωρ Tick, ζει στις ΗΠΑ, όμως τα τελευταία 20 χρόνια βρίσκεται κάθε χρόνο στην Κρήτη, κάποιες φορές και δυο φορές το χρόνο, μαζί με την θεραπευτική του ομάδα.  Νεοϋρκέζος,  κάτοχος ενός Μάστερ στην Ψυχολογία , έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Επικοινωνία. Μέλος και κατά καιρούς αξιωματούχος στην Αμερικανική Ακαδημία Ψυχοθεραπευτών και στον Αμερικανικό Σύνδεσμο Ολιστικής Ιατρικής. Η μέθοδος που εφαρμόζει με μια λέξη λέγεται Εγκοίμηση. Πολύ συνοπτικά αναφέρει στο candianews.gr: «Κάποιες από τις αρχαίες μαρτυρίες αναφέρουν τον  θεραπευτικό «Ύπνο», είναι η μέθοδος που εφάρμοζαν  στα Ασκληπιεία  της Κρήτης. Σε αγάλματα και σε άλλες πηγές υπάρχουν οι μαρτυρίες ότι έρχονταν ακόμη και εκτός Κρήτης άνθρωποι για να θεραπευτούν. Ξέρουμε με λεπτομέρειες πως λειτουργούσε όλο αυτό.»

Είναι απαραίτητη η ενέργεια της Κρήτης και ειδικά αυτή των Ασκληπιείων γα την εφαρμογή της μεθόδου; «Δεν θέλουμε να καταστραφεί η ενέργεια με το να γίνουν πολυσύχναστοι τουριστικοί προορισμοί αλλά θεωρούμε σημαντικό να γνωρίζουν και οι ίδιοι οι Κρητικοί ότι υπάρχει ακόμη στους χώρους των Ασκληπιείων μια πανίσχυρη θεραπευτική ενέργεια και ότι η Κρήτη και οι Κρητικοί έχουν σπουδαία δώρα να προσφέρουν στον κόσμο, όχι μόνο για τον τουρισμό αλλά
κυρίως για την πνευματικότητα. Να βοηθήσουν ώστε να αναδομηθεί η ψυχή όλων των ανθρώπων και να ξαναθυμηθούμε πια πράγματα είναι τα πιο σημαντικά.»

Τα Ασκληπιεία της Κρήτης τα οποία επισκέπτεται με τις ομάδες του είναι, κυρίως, αυτό του Λέντα στο νομό Ηρακλείου και αυτό της Λισσού, δυτικά της Σούγιας, στο νομό Χανίων. Στην τελευταία τους επίσκεψη, το Μάιο,  πήγαν και στο σχεδόν άγνωστο Ασκληπιείο  της Ιεράπετρας, ένα χώρο που έχει  τελείως αποψιλωθεί.
«Σε αυτή την επίσκεψη πήγαμε στο Λέντα και μετά στην Ιεράπετρα, όπου κάναμε την τελετή της Εγκοίμησης. Επισκεφτήκαμε το Ασκληπιείο, όπου τώρα πια μόνο λίγες πέτρες υπάρχουν. Μεταμορφώσαμε τα δωμάτια του ξενοδοχείου σε ΆΒΑΤΟΝ. Τις προηγούμενες εβδομάδες είχαμε μελετήσει και είχαμε εξαγνιστεί. Πριν την τελετή προσευχόμαστε σε κύκλο, όλοι μαζί, στον θεό Ασκληπιό. Στη συνέχεια, κάποιοι κοιμούνται και κάποιοι τους προσέχουν. Και μετά έρχονται τα θεραπευτικά όνειρα. Και όλο αυτό δίνει αποτελέσματα!»

5073764_l

Υπάρχουν  πολλά Ασκληπιεία στην Κρήτη, που μόνο ερευνητές τα γνωρίζουν, μας πληροφορεί ο κ. Τικ. Όπως και στις χριστιανικές εκκλησίες, όσοι θεραπεύονταν προσέφεραν και  σε αυτά ένα τάμα με το μέρος του σώματος που είχε θεραπευτεί και κάποια από αυτά διασώζονται.

Μετά από ένα κοπιώδες ταξίδι οι πιστοί παραδίδονταν στα χέρια ενός ιερέα του Ασκληπιού, ο οποίος ήταν  ο  γιατρός της εποχής του. Σε κάθε Ασκληπιείο υπήρχε μια πηγή με τρεχούμενο νερό και λουτρά καθαρμών. Καθαρμοί, όμως, γίνονταν και στη θάλασσα της Κρήτης. Νηστεία , εισπνοή θεραπευτικών φυτών, θέατρο, διαλογισμός και προσευχή, όλα αυτά ήταν η προετοιμασία. ΔΕΝ ήταν  η θεραπεία, μας λέει ο Αμερικανός ψυχοθεραπευτής. Αυτή ΔΕΝ ερχόταν από τον γιατρό αλλά μέσω του υποσυνείδητου, μέσω του ονείρου.  Όχι, όμως, οποιουδήποτε ονείρου, αλλά ενός θεϊκού ονείρου που προκαλούσε μεταστροφή, «Μεταμόρφωση». Ο ίδιος ο Θεός Ασκληπιός,   με τη γνωστή μορφή του από τ΄ αγάλματα, ή με τη μορφή νεαρού αγοριού, γενειοφόρου άνδρα, σκύλου ή φιδιού κλπ θεράπευε ή έδινε οδηγίες για την θεραπεία.
«Ζήτησα από το γκρουπ να μελετήσει πρώτα, και μετά,  στη διάρκεια του ταξιδιού μας, γεμίσαμε τους εαυτούς μας με εικόνες και ιστορίες από την παράδοση του Ασκληπιού. Έτσι, ώστε ο ασυνείδητος νους μας να «ρυθμιστεί» για αυτό το είδος της εμπειρίας. Έτσι, λοιπόν, δεν ονειρευόμαστε τα κοινά, ιδιωτικά όνειρα. Συμβαίνει και αυτό, όμως συνήθως «βλέπουμε» ότι και οι θεραπευθέντες στα αρχαία Ασκληπιεία. Οι δικοί μας ταξιδιώτες-προσκυνητές βλέπουν τον Ασκληπιό ή την κόρη του την Υγεία, τον Σκύλο, ή άλλες θεραπευτικές εικόνες.»
Επί 35 χρόνια εργάζεται, μαζί με τη σύζυγο του την Κατερίνα, στη θεραπεία  βετεράνων του Βιετνάμ, της Κορέας κι  άλλων πολέμων, μέσω του ιδρύματος «Soldier’s Heart Program Director». Είδε στρατιώτες τσακισμένους από τις μάχες να συνεχίζουν τη ζωή τους με δυσκολία, να «μπουκώνονται» με φάρμακα για  να  μην αυτοκτονήσουν. Η βαθειά πληγή πάντα υπήρχε. Την πλήρη θεραπεία  αναζήτησε στις διδαχές του Ασκληπιού, του Ιπποκράτη και του Γαληνού. Μας τονίζει ότι η μέθοδος του ενδείκνυται μόνον όταν η κλασσική Ιατρική, η ψυχοθεραπεία, ο βελονισμός ή οποιαδήποτε άλλη γνωστή μέθοδος έχουν αποτύχει.
2
Μαζί του σε αυτή την επίσκεψη στην Κρήτη είναι και ο Τσαρλς, παλαίμαχος του Βετνάμ, ο οποίος  στα ελληνικά  διάλεξε το όνομα Κρήτος!  Για την εμπειρία του στην Κρήτη,  ο Κρήτος λέει στο candianews.gr: «Γνωρίζαμε με τη σύζυγο μου τη Σόφι από παλιά τον Εντ και τη σύζυγο του, τους έχουμε  εμπιστοσύνη. Αλλά δεν ξέραμε γιατί ήρθαμε μαζί του  στην Κρήτη. Στη χώρα μου είμαι βετεράνος και έχω ήδη θεραπευτεί από την εμπειρία που είχα στο Βιετνάμ. Με λίγα λόγια θεωρούσα ότι είχα τελειώσει με αυτό το θέμα. Παρακολούθησα τα μαθήματα για τον Ασκληπιό και όταν πρωτοπάτησα το πόδι μου στο νησί αναρωτήθηκα: Γιατί ήρθα ως εδώ; Τι πρέπει να μάθω; Ποιο είναι το επόμενο βήμα  για μένα, στη ζωή μου; Στη συνέχεια, έλαβα μια απάντηση από την «Ασκληπιεία» διαδικασία. Ήταν κάτι που έπρεπε, οπωσδήποτε να γίνει, αλλά κρυβόταν πολύ βαθιά μου, όμως, τελικά βγήκε στην επιφάνεια. Μου είναι δύσκολο να μιλήσω για αυτό. Πρόκειται για μια μεγάλη ΣΥΓΝΩΜΗ, που έπρεπε να δώσω. Τώρα ξέρω γιατί ήρθα. Έπρεπε να μάθω να συγχωρώ.» Σε αυτό το σημείο η φωνή του Τσαρλς «σπάει» , η ομάδα συγκινείται, όλοι βουρκώνουμε.
3
Η γυναίκα του Τσαρλς, η Σοφία, στέκεται στο πλευρό του, βράχος. Είχε και αυτή το προσωπικό της «τραύμα», που κουβαλούσε σε αυτό το ταξίδι αλλά δεν θέλει να μιλήσει για αυτό. Άρχισε να θεραπεύεται, μας πληροφορεί. Μας λέει  ότι πάντα ήθελε να έρθει στην Κρήτη, πόσο πολύ της αρέσει, για το φαγητό που είναι υπέροχο, για τους καλόκαρδους ανθρώπους. Στο νησί μας γιόρτασε τα 65αγενέθλια της, ήταν το ίδιο βράδυ που ο Τσαρλς είχε την εμπειρία της Εγκοίμησις: « Ήταν μια  καταπληκτική εμπειρία. Το να βλέπω την ομάδα να του συμπαραστέκεται και να συμπάσχει μαζί του. Το να βλέπω τον Τσάρλι να μεταμορφώνεται από έναν πολύ θυμωμένο με τον εαυτό του άνθρωπο σε κάτι άλλο υπέροχο. Σίγουρα, και μόνο για αυτό άξιζε τον κόπο όλο αυτό το ταξίδι.»
5
Με μεγάλη εμπειρία στους βετεράνους, ο Εντ, όπως τον αποκαλεί η ομάδα του, μας διηγείται την ιστορία του Τζον, ενός βετεράνου του Πολέμου, που οι μέρες και οι νύχτες του ήταν στοιχειωμένες από εφιάλτες. Ο άνθρωπος αυτός έζησε μια νέα «Αποκάλυψη τώρα» στην Ελλάδα, μέσω της «Επιφάνειας» του Θεού Ασκληπιού.
«Δοκίμασε πολλά είδη θεραπείας. Ψυχοθεραπεία, φυσικές μεθόδους, μασάζ. Ήρθε και μου είπε: Αυτό που έμαθα είναι να προσαρμόζομαι. Αλλά το φως ακόμη λείπει. Έχω συνεχώς κατάθλιψη, είμαι θυμωμένος, δε μου αρέσουν οι άνθρωποι. Έτσι ήρθε στην Ελλάδα και σε αυτό το ταξίδι είχε  δύο εμπειρίες. Μία στο νεκροταφείο του Κεραμεικού στην Αθήνα. Εκεί κατέρρευσε. Ήταν πολύ οδυνηρό για αυτόν να πάει σε ένα νεκροταφείο πολεμιστών και έκλαιγε. Είχε τρομοκρατηθεί  και το γκρουπ ήταν αυτό που τον στήριξε. Στάθηκε στον τάφο  ενός αρχαίου πολεμιστή. Η ομάδα τριγύρω του προσευχόταν και ξαφνικά αυτός έλαμπε λες και τον είχε «χτυπήσει» μια μπάλα φωτός. Δεν ξέρω τι ακριβώς του συνέβη αλλά λίγο μετά στάθηκε εκεί ακριβώς όπου ο Περικλής είχε εκφωνήσει τον Επιτάφιο. Και έβγαλε και αυτός έναν Λόγο προς εμάς! Μας διηγήθηκε όλη την προσωπική του ιστορία και έκλεισε με αυτά τα λόγια: «Από αυτήν εδώ τη στιγμή και σε οποιαδήποτε άλλη στο μέλλον δεν είμαι πια ένας βετεράνος του Πολέμου στο Βιετνάμ. Από εδώ και πέρα είμαι ένας πνευματικός πολεμιστής, ο οποίος υπηρέτησε στο Βιετνάμ». Έτσι, άλλαξε την ταυτότητα του. Έτσι ενώθηκε με όλους τους πολεμιστές, όλων των εποχών, όλων των χωρών. Με όλους αυτούς που επέζησαν και επέστρεψαν για να μιλήσουν για τη φρίκη του πολέμου. Δεν ήταν πια ένας Αμερικάνος που σκεφτόταν  ο πόλεμος «μου», τ΄ αδέλφια «μου», αλλά ΟΛΟΙ οι πολεμιστές. Μια εβδομάδα αργότερα  πήγαμε στην Κω, την πατρίδα του Ιπποκράτη, περάσαμε τη μέρα στο Ασκληπιείο και μετά στην Εγκοίμηση προσευχηθήκαμε στον Ασκληπιό ή σε ότι πίστευε ο καθένας. Ήταν δύο βετεράνοι, που «κοιμήθηκαν» βαθιά και ένα άτομο τους βοηθούσε και ταυτόχρονα διαλογιζόταν και προσευχόταν γι΄ αυτούς. Όλη τη νύχτα ο Τζον είχε φοβερούς εφιάλτες από τα πεδία των μαχών, όπως πάντα μετά τον πόλεμο. Ούρλιαζε, φώναζε, κλωτσούσε, ίδρωνε. Ήταν φρικτό και του είπαμε να σταματήσει, όμως αυτός είπε όχι. Το πρωί,  όταν ο ήλιος ανέτειλε από τα μικρασιατικά παράλια, πλησίασε στο παράθυρο και το πρόσωπο του ήταν γεμάτο φως. Και τότε είπε: «Τελείωσε». Τον ρώτησα τι εννοούσε και μου είπε «δεν ξέρω, τελείωσε(Ι am done).To φως επέστρεψε στην καρδιά μου». Δεν είχε ποτέ ξανά εφιάλτες από τότε. Τώρα κοιμάται σα μωρό και μου έχει «θυμώσει» γιατί χρειάζεται ξυπνητήρι για  να σηκωθεί το πρωί!» Έκτοτε ο Τζον βοηθάει στη θεραπεία άλλων βετεράνων, ενώ συχνά επισκέπτεται το Βιετνάμ όπου δίνει διαλέξεις.
Αυτό συνέβη πριν 21 χρόνια, μετά ο Εντ γνώρισε την Κρήτη και την ερωτεύτηκε!
Ως ψυχολόγος γνωρίζει και την κρητική ψυχή, και σίγουρα μας εκφράζει απολύτως όταν λέει ότι η Κρήτη είναι το κέντρο του κόσμου: « Η Κρήτη είναι τόσο ξεχωριστή! Όλοι όσοι έρχονται στην Κρήτη την ερωτεύονται! Οι  Κρητικοί είναι πολύ φιλικοί και στην παραδοσιακή φιλοξενία τους υπάρχει το ζεστό καλωσόρισμα, το νοιάξιμο και η αγάπη. Δεν είναι μόνο ο Ασκληπιός που θεραπεύει, είναι και η φιλία των ανθρώπων, το υγιεινό φαγητό και η ενέργεια αυτού του νησιού από τους αρχαίους χρόνους μέχρι σήμερα, μοιάζει λες και είναι το κέντρο του κόσμου, είναι σαν η θεραπευτική πνευματική ενέργεια της Μεσογείου και της υφηλίου να επικεντρώνεται εδώ. Οι άνθρωποι το νιώθουν αυτό και γίνονται χαρούμενοι όταν βρίσκονται εδώ. Όλοι αρχίζουν να χαμογελούν και να χορεύουν, τα μάτια τους λάμπουν. Είναι η ενέργεια που τους επηρεάζει με αυτόν τον θετικό τρόπο.»
Ο Όμηρος, τον οποίο έχει μελετήσει ο Εντ, αναφέρει τον Ασκληπιό ως βασιλιά της Θεσσαλίας. Ήταν τόσο μεγάλη η θεραπευτική του δεινότητα, μας λέει,  που θεοποιήθηκε από τους αρχαίους έλληνες, πιθανά κατά τον ίδιο τρόπο που αγιοποιούμε στην ορθόδοξη παράδοση. Γιός του Απόλλωνα και μαθητής του Κένταυρου Χείρωνα. Το όνομα αυτού του αρχαίου Θεού δηλώνει τον αδιάλειπτα ήπιο, τον τρυφερό, την ήπια αίγλη, αυτός που όλα τα απαλύνει, την παρηγορία της ψυχής, όλα όσα λείπουν από τη σύγχρονη Ιατρική. Με τα νέα δεδομένα, ο Ασκληπιός θα ήταν Ολιστικός Γιατρός.

Μας ξενίζει, βέβαια, να προσεύχεται κάποιος στον Ασκληπιό, το 2014. Δεν υπάρχει, πια, τέτοιος Θεός, διαβεβαιώνουμε τον Εντ! «Αυτό είναι αλήθεια αλλά και ψέμα. Υπάρχει στ΄ αλήθεια  ένας Θεός που κατοικεί στον Ουρανό και έχει γένια; Και φωτοστέφανο; Στην πραγματικότητα, το μόνο που  υπάρχει είναι μια θεϊκή ενέργεια, που έρχεται σε μας για να μας θεραπεύσει, να μας διδάξει και να μας μεταμορφώσει. Και χρησιμοποιούμε εικόνες, που για χιλιάδες χρόνια υπάρχουν, ώστε να καταφέρουμε να αγγίξουμε αυτή την ενέργεια. Έτσι, ο Ασκληπιός αντιπροσωπεύει αυτή την ενέργεια της αγάπης, της συμπόνιας και της θεραπείας. Άλλωστε η δεύτερη εντολή λέει: ου ποιήσεις σεαυτω είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα… Ότι όνομα και εικόνα να δώσουμε στο Θεό δεν είναι ο Θεός αλλά κάτι που μας βοηθάει να φτάσουμε στη θεϊκή ενέργεια. Η πνευματικότητα είναι αναζήτηση και εμπειρία του θείου. Οι θρησκείες «παγώνουν» αυτή την εικόνα και μετά μάχονται μεταξύ τους για το ποια είναι η αληθινή εικόνα. Έτσι, λοιπόν, υπάρχει ο Ασκληπιός; Όχι στ΄ αλήθεια, δεν υπάρχει, αλλά και ναι, βέβαια υπάρχει!» Για τον Εντ ο Ιησούς ήταν ένας μεγάλος θεραπευτής και έχει συγκεντρώσει στοιχεία για αγάλματα του Ασκληπιού, που μεταφέρθηκαν σε χριστιανικές εκκλησίες, ως ομοίωμα του Χριστού. Μας τονίζει, επίσης, ότι πολλοί χριστιανικοί ναοί χτίστηκαν πάνω σε αρχαία ιερά.
11
Ως άπιστοι Θωμάδες οι σύγχρονοι άνθρωποι ζητούν πολλαπλές αποδείξεις. Μας λέει ότι το ποσοστό επιτυχίας στη θεραπεία που ακολουθεί είναι 95% και αφηγείται και ένα ακόμη περιστατικό , το οποίο είχε δημοσιεύει και στο βιβλίο του: (Edward TickΗ θεραπεία της ψυχής μέσα από τα όνειρα, εκδόσεις Ενάλιος). Αφορά στην θεραπεία ενός ανθρώπου που έπασχε από μια σωματική και σπάνια νόσο ,την αιμοχρωμάτωση, κατά την οποία τα επίπεδα σιδήρου στο αίμα διαταράσσονται και αργά-αργά οδηγεί τον ασθενή στον θάνατο. Σε ένα όνειρο του είδε το Ασκληπιείο της Ρώμης. Εκεί υπάρχει ένας-βράχος σε σχήμα πλοίου, προς ανάμνηση των φιδιών που έφεραν από την Επίδαυρο. Ο ασθενής ήταν μέσα στο πλοίο, με όλους τους θεραπευτές του κόσμου και με όλων των ειδών τις θεραπείες. Όταν επέστρεψε στο σπίτι του τα επίπεδα του σιδήρου σταθεροποιήθηκαν, άλλαξε η χημική σύσταση του οργανισμού του, θεραπεύτηκε.

Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες-προσκυνητές του Ασκληπιού είναι μια όμορφη ομάδα από χαρούμενους και γελαστούς Αμερικανούς.

Σε αυτό το ταξίδι στην Κρήτη στην ομάδα είναι και η Γκρέις, γιατρός, που το ελληνικό όνομα της δανείστηκε από την κόρη του Ασκληπιού Υγεία. Τι ρωτάμε αν συστήνει αυτήν τη μέθοδο σ στους ασθενείς της και απαντά ότι  θα πρέπει να εξαντλήσουν όλες τις σύγχρονες μεθόδους  πρώτα και μετά να δοκιμάσουν  το πρόγραμμα του Εντ. Στην πρόσφατη επίσκεψη της, αυτό που της αποτυπώθηκε βαθειά ήταν οι εφιάλτες του Τσαρλς, στον οποίο στάθηκε ως γιατρός την ώρα του πόνου. Επίσης, μας αφηγήθηκε ότι σε παλαιότερη επίσκεψη της στο νησί είδε ασθενή που είχε κύστη μέσα στον μυελό του βραχιόνιου οστού, στο  δεξιό μπράτσο, να θεραπεύεται και η κύστη να εξαφανίζεται. Στην περίπτωση του η κλασσική θεραπεία ήταν επικίνδυνη έως αδύνατη και  για αυτό  κατέφυγε στα θεραπευτικά «πρωτόκολλα» του Ασκληπιού.
7

Η Αρτεμισία ή Ντέμπορα είναι μηχανικός ηλεκτρονικών συστημάτων, όμως η δουλειά της την έκανε δυστυχισμένη. Το ταξίδι της στην Κρήτη και η θεραπεία του Εντ της έδωσε τη  συμπαράσταση και το κουράγιο που χρειαζόταν για να κάνει μια στροφή 180ο στη ζωή της και να ασχοληθεί από δω και στο εξής με την τέχνη ως θεραπευτικό μέσον.
8

Η άλλη Ντέμπορα της παρέας ή Αθηνά στα ελληνικά μας λέει ότι είναι ένας κλασσικός άπιστος Θωμάς, που δεν πιστεύει σε πνευματικές ενέργειες. Όμως το βράδυ της Εγκοίμισης του Τσαρλς θα μείνει βαθιά χαραγμένο στη μνήμη της γιατί είδε την Γκρέις να δέχεται «μηνύματα» μέσω ονείρων για την θεραπεία του Τσαρλς. Πάντοτε σκάρωνε «τραγουδάκια» μας λέει, αλλά από εκείνο το βράδυ ο νους της πλημμύρισε με υπέροχα τραγούδια, που σκοπεύει να καταγράψει.
9

Και είναι και ο Ρίτσαρντ, με αμερικάνικη προφορά,  το «ελληνικό» του όνομα θυμίζει το ρωμαϊκό Τάκιτος,. Είναι ένας κλασσικός Ζορμπάς, μας λέει, εύθυμος, που λατρεύει τον Καζαντζάκη και τις αξίες του «Καπετάν Μιχάλη», ήδη από τα φοιτητικά του χρόνια. Έκανε αυτό το ταξίδι για να επισκεφτεί τον τάφο του.
10

Η ελληνοαμερικανική μας συνάντηση κλείνει  με τον Εντ, ο οποίος ξεκίνησε τη δική προσωπική θεραπεία   το 1997 στην Επίδαυρο. Εργαζόμενος με πολεμιστές,  τον συγκλόνισε τότε η παράσταση με τις αρχαίες «Τρωάδες» και βίωσε και ο ίδιος την κάθαρση, που άλλαξε την ζωή του. Τα δυο φίδια του Ασκληπιού δηλώνουν πνεύμα και λογική μας λέει και ως θεραπευτής τα χρησιμοποιεί και τα δύο. Στην ψυχολογία, άλλωστε, έμαθε ότι υπάρχει η μέθοδος της κάθε ξεχωριστής περίπτωσης (case study method) και η κάθε εμπειρία θεραπείας είναι ένα επιστημονικό δεδομένο. Πιο σημαντικό και από την Επιστήμη ο Εντ θεωρεί το να μάθουμε να ζούμε με τις αρετές που  οι αρχαίοι  Έλληνες φιλόσοφοι μας δίδαξαν: «Η ελληνική σας παράδοση με δίδαξε, ως θεραπευτή, ότι πρέπει να υπάρχει συμπαράσταση στη ζωή. Όπως είπαν οι αρχαίοι φιλόσοφοι, να βρίσκεις τις πιο πολύτιμες αξίες, την αλήθεια, την αγάπη και το καλό, οι άνθρωποι είναι «πεινασμένοι» για αυτές τις αξίες στον σύγχρονο κόσμο. Οι ελληνικές σας αξίες και παραδόσεις  μας  έμαθαν να αναζητούμε  στη ζωή μας  αυτά τα ιδανικά.»