Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Η ξυπόλητη σημαιοφόρος ανάγκασε το Υπουργείο Παιδείας να βγάλει ανακοίνωση

Ασυνήθιστη παρέμβαση του Υπουργείου που εξηγεί τι συνέβη με τα παπούτσια
278
Magnify Image
 
Magnify Image

Το κορίτσι που έκανε παρέλαση ξυπόλητο έγινε η ηρωίδα της ημέρας - μιας και όλοι θεώρησαν ότι το έκανε ως κάποιου είδους συμβολικής διαμαρτυρίας.

Είναι τόση η ανάγκη μας για ήρωες που η εικόνα της μοιράστηκε με αστραπιαία ταχύτητα, σύντομα όμως η ίδια θέλησε να μαθευτεί η αλήθεια. Είναι πραγματικά τραγελαφικό ότι ολόκληρο Υπουργείο Παιδείας ασχολήθηκε μ' αυτό το θέμα κι ότι έβγαλε επίσημη ανακοίνωση αναφορικά με τα εξαφανισμένα παπούτσια μιας μαθήτρια, κι όμως, συνέβη κι αυτό:

Magnify Image

Από το Υπουργείο Παιδείας, διά στόματος γενικού διευθυντή, Ιωάννη Γεωργακόπουλου, ανακοινώθηκε:

«Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω τόσο υπεύθυνα, όσο και εγγράφως, ότι η αναφερθείσα είδηση σε όλα τα τηλεοπτικά μέσα, σχετικά με το συμβάν της ξυπόλυτης μαθήτριας σημαιοφόρου, αδικεί πλήρως τη μαθήτρια, η οποία ακριβώς στο ύψος του ΠΑΡΚΙΝΓΚ της Βουλής έχασε το βήμα της εξαιτίας του ενός υποδήματός της (γόβες με τακούνια) που της βγήκε από το πόδι.

Αντί να σταματήσει και να προκαλέσει σύγχυση τόσο στη διμοιρία της από τις σημαίες όσο και στις ακολουθούμενες διμοιρίες αγοριών και κοριτσιών του λυκείου της, με πολύ έξυπνο τρόπο, έβγαλε ταυτόχρονα άμεσα και το άλλο παπούτσι της και πλέον ξυπόλυτη συνέχισε να παρελαύνει.

Όσον αφορά στα βγαλμένα παπούτσια της, άμεσα τα μάζεψε ένας εμπλεκόμενος στην παρέλαση άνδρας και τα πήγε προς την άκρη, προκειμένου να μη σημειωθεί κάποιο ατύχημα από τους ερχόμενους παρελαύνοντες μαθητές αλλά και για να μπορούν να δοθούν στη μαθήτρια, η οποία δεν έχασε την ψυχραιμία της αλλά ούτε υπολόγισε την ενδεχόμενη απώλεια των παπουτσιών της, θεωρώντας ότι η εθνική παρέλαση μια τέτοια ημέρα υπερτερεί κάθε άλλης κίνησης.

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΔΙΑΚΩΜΩΔΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΧΛΕΥΑΖΩΝ ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ.
Αδικούμε τόσο την ίδια ως μαθήτρια αλλά και την εθνική μας εορτή.
Με εκτίμηση για την αποκατάσταση της αλήθειας».


--------



(Η γνώμη μας είναι πάντως ότι καμία απ' τις δύο εκδοχές δεν "αδικούσε" τη μαθήτρια.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: